هنگامی که یک زمینه بصری ایجاد می کنید، مهم است که یاد بگیرید
هنگامی که یک زمینه بصری ایجاد می کنید، مهم است که علایق مخاطبان خود و ویژگی های اصلی آن را بیاموزید. این بدان معناست که برای درک نیازهای جامعه و کاربران اصلی خود باید سن، ملیت، جنسیت و برخی ویژگی های دیگر را بدانید.
بنابراین بیایید در مورد مؤلفه هایی صحبت کنیم که یک زمینه بصری باید در هنگام شروع به ایجاد آن شامل شود. ما موارد زیر را متمایز کرده ایم:
عکس های مربوط به هدف وب سایت
داستان سرایی از طریق عناصر گرافیکی
نمادهای جذاب
شعارها، کلمات و عبارات
اینفوگرافیک
ادراک بصری
ادراک بصری بخشی از جذابیت حسی است، بنابراین زمانی که صحبت از یک وب سایت می شود، از یک زمینه متنی مؤثرتر است. درک بهتر کاربر نتایج مثبت سریعتری را به همراه دارد، بنابراین بازدیدکنندگان، کاربران علاقهمند و در نهایت مشتریان وفادار بیشتری دریافت میکنید.
زمانی که بازدیدکنندگان هدف شما وارد وب سایت شما می شوند، زمینه بصری برای ایجاد تأثیر اولیه مهم است. اگر یک وب سایت تجاری دارید، برند شما نقش زمینه بصری قابل تشخیص را بازی می کند. آیکون ها، تصاویر، طراحی و سایر عناصر جذاب بصری در مدت زمان کوتاهی اولین برداشت را ایجاد می کنند، فقط چند ثانیه کافی است.