ارائه فضای ساخته شده با کیفیت بالا، موثر و الهام بخش

ارائه فضای ساخته شده با کیفیت بالا، موثر و الهام بخش

سه ماده اولیه برای پوشش وجود دارد: چوب، فلز و کاشی و سرامیک. ما این خانه را با پنجره های پانوراما طراحی کرده بودیم، بنابراین فقط آن را با قابلیت پرکردیم.
مشتریانی که مکرراً با دوستان خود ملاقات می کنند، علیرغم صرف غذا در بیرون از منزل، می خواستند آشپزخانه ای در میانه رویدادهای سازماندهی شده باشد. پس از چند رویکرد، ما موفق شدیم مفهوم ماژول چند منظوره در مرکز را توسعه دهیم که می توان آزادانه در اطراف آن قدم زد. به لطف استفاده از پانل‌های متحرک، روزانه در پس‌زمینه فرو می‌رود و قفسه‌ها حس یک دیوار ساده با قفسه کتاب را به آن می‌دهند.
راه حل های استفاده شده به آپارتمان کمی جادو و رمز و راز می بخشد. این بدون شک فضای داخلی تضادهای قوی است – یک کل تقریباً بی رنگ با لهجه های رنگی شکسته شده است، اما انتخاب مواد و بافت است که باعث می شود این فضا استریل یا خسته کننده به نظر نرسد.

About Post Author
Jason Bourne

I’m a entrepreneur, best-selling author, philanthropist and the nation’s #1 Life and Business Strategist. I’ve dedicated my entire life to helping people discover their true purpose and leverage their unique gifts to achieve massive success – to make their life a true masterpiece. If you’re feeling stuck, or unsure of your next step, I’ll lead you to clarity, focus and action.