کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس WooCommerce Wallet

کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس WooCommerce Wallet

یکی از امکانات مورد استفاده در فروشگاه‌های اینترنتی کیف‌ ایجاد پول الکترونیکی برای کاربران است. شاید برایتان سوال شده چه استفاده‌ای از آن می‌کنند؟ ممکن است کاربران محصولی را خریداری کنند و سپس با مشکل مواجه شوند، در صورتی که صاحب فروشگاه تشخیص به مشکل‌دار بودن محصول دهد، هزینه آن را به کاربر مرجوع می‌ کند .  اما این هزینه به کیف پول الکترونیکی کاربر در فروشگاه بازمی‌گردد. امکان برداشت هزینه را ندارد اما می‌تواند با آن پول ، محصول دیگری را در هر زمان خریداری کند. این امکان بیشتر برای محصولات دیجیتالی و مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس

کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس، چند مدل عملیات را انجام می‌دهد که به این ترتیب است :

  • برگشت وجه محصول مرجوعی توسط صاحب فروشگاه
  • افزایش موجودی بنا به خواسته صاحب فروشگاه به عنوان جایزه و پاداش
  • افزایش موجودی توسط مشتری با اتصال به درگاه بانکی

ویژگی‌های Woocommerce Wallet

  • این قابلیت قادر به کار با هر درگاه پرداختی است .
  • مدیر فروشگاه می‌تواند هر مبلغی را به کیف پول کاربران و مشتریان اضافه کند.
  • در پیشخوان، صاحب فروشگاه توانایی مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها را خواهد داشت.
  • مبلغ کیف پول قابل برداشت نیست، فقط می‌توان با آن مبلغ خرید انجام داد.
  • مشتریان می‌توانند مبلغ مورد نظر از کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس را به کیف پول شخص دیگری منتقل کنند.
  • با استفاده از شورت‌کد woo-wallet می‌توان کیف پول را در هر جایی به نمایش گذاشت.

در کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس، دو گزینه عمومی و گزینه‌های اعتباری موجود است که داخل هر کدام تنظیماتی قرارداده شده است.


تنظیمات عمومی Woocommerce Wallet

تنظیمات عمومی Woocommerce Wallet
تنظیمات عمومی Woocommerce Wallet
  • عنوان محصولات قابل شارژ : عنوانی را برای محصولات قابل شارژ می‌توان وارد کرد.
  • حداقل مقدار افزایش : می‌توان برای کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس، حداقلی را جهت افزایش در نظر گرفت. مثلا من می‌خواهم حداقل پولی که شارژی می‌شود ۱۰۰۰ تومان باشد.
  • حداکثر مقدار افزایش کیف پول : حداکثر مقدار یا سقفی که در کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس قرار است شارژ شود را می‌توان وارد کرد . مثلا ۱۰۰٫۰۰۰ تومان.
  • موقعیت نمایش کیف پول کوچک : برای نمایش کیف پول در وبسایت می‌توان موقعیتی را در نظر گرفت . در فهرست بالا یا فهرست مربوط به شبکه‌های اجتماعی
  • کاهش خودکار موجودی کیف پول برای پرداخت های جزئی: چنانچه از هزینه کیف پول خریدی انجام شد، هزینه آن کاهش یابد.
  • اجازه انتقال اعتبار کیف پول: امکان انتقال پول از کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس به کیف پول شخص دیگر
  • Transfer charge type: نوع شارژ کیف پول
  • Transfer charge Amount: مقدار شارژ کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس (در صورت تمایل عدد مورد نظر را باید اختصاص داد )

گزینه‌های اعتباری Woocommerce Wallet

گزینه‌های اعتباری Woocommerce Wallet
گزینه‌های اعتباری Woocommerce Wallet
  • پاداش بازگشت نقدی: هزینه‌ای که توسط فروشگاه به حساب کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس باز می‌گردد. با فعال کردن این گزینه موارد زیر فعال می‌شوند.
    • Process cashback: روند پاداش بازگشت نقدی
  • قوانین بازگشت نقدی : صفحه‌ای را در ووکامرس برای ایجاد قوانین در این مورد میتوان ساخت و سپس از این قسمت آن را انتخاب کرد.
  • نوع بازگشت نقدی: بازگشت پول به چه صورت باشد. درصدی یا ثابت!
  • حداقل مقدار سبد خرید: حداقل پولی که قرار است در سبد خرید قرار گیرد را میتوان مشخص کرد.
  • مبلغ بازگشت نقدی : اگر می‌خواهید برای این مبلغ، محدودیت ایجاد کنید، آن را در این بخش باید وارد کرد.
  • حداکثر مبلغ بازگشت نقدی : حداکثر پولی که قرار است در سبد خرید قرار گیرد را باید مشخص کرد.
  • هزینه پرداخت: چنانچه می‌خواهید برای مشتری خود امکان شارژ کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس را قرار دهید، این گزینه را باید فعال کنید.
  • نوع شارژ: نوع شارژ را مشخص کنید. به صورت درصدی یا ثابت.

تنظیمات موجودی Woocommerce Wallet

تنظیمات موجودی
تنظیمات موجودی

یکی دیگر از قابلیت های کیف‌ پول الکترونیکی ، در قسمت مقدار، هزینه مورد نظر را به تومان وارد کنید. سپس نوع آن را به صورت اعتبار یا نقدی مشخص کنید و در بخش توضیحات نیز می‌توانید توضیح دهید که این مبلغ به چه علت به حساب کاربر اضافه شده. سپس ذخیره تنظیمات را بزنید تا مبلغ مورد به کیف‌ پول الکترونیکی  کاربر مورد نظر اضافه شود.


کیف پول ووکامرس از نگاه کاربر

کیف پول ووکامرس از نگاه کاربر
کیف پول ووکامرس از نگاه کاربر

وقتی کاربر به فروشگاه مراجعه می‌کند با آیکون کیف‌ پول در همان جایی که خودتان تعیین کرده‌اید مواجه می‌شود و با کلیک بر روی آن به کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس که متعلق به خودش است منتقل می‌شود


کیف پول من

کیف پول من
کیف پول من

در کیف پول ووکامرس موجودی قابل مشاهده است و دارای امکاناتی نظیر افزایش اعتبار کیف پول، انتقال کیف پول، تراکنش‌ها در کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس هستید.


افزایش اعتبار کیف پول

افزایش اعتبار کیف پول
افزایش اعتبار کیف پول

در کیف پول ووکامرس در بخش افزایش اعتبار کیف پول ، میتوان مبلغ مورد نظر را وارد کرده و با اتصال به درگاه بانکی موجودی کیف پول را افزایش داد . باید اتصالات به درگاه بانکی برقرار باشد تا مشتریان بتوانند خرید را انجام دهند.


انتقال کیف پول

انتقال کیف پول
انتقال کیف پول

در این بخش از کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس می‌توان از موجودی کیف پول خود به موجودی کیف پول یک نفر دیگر، انتقال انجام داد


تراکنش‌ها

تراکنش‌ها
تراکنش‌ها

در بخش تراکنش ها می‌ توان تعداد تراکنش‌ها و انتقالات را در کیف‌ پول الکترونیکی در ووکامرس مشاهده کرد.


دیگر مطالب


چگونه ترافیک وبسایت را افزایش دهیم ؟

زمانی که در حال رانندگی در بزرگراه ها هستید، زمانی که کار می کنید، زمانی که استراحت می کنید به عنوان بازاریاب به این موضوع فکر می کنید که چگونه می توانید ترافیک خوبی به سمت سایتتان جذب نمایید. اگر تا به حال در جذب ترافیک به سمت سایتتان مشکل داشته اید باید بدانید که تنها نیستید

ادامه مطلب چگونه ترافیک وبسایت را افزایش دهیم ؟

ارسال اتوماتیک پست به شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقشی پر رنگ در زندگی روزانه ما دارند و اگر بتوانیم به نوعی مخاطبان این بخش را به سمت سایت خود بکشانیم در بهبود رتبه سایت بسیار موثر خواهد بود و همچنین باعث ورودی بیشتر از سمت این شبکه ها خواهید داشت.

ادامه مطلب ارسال اتوماتیک پست به شبکه های اجتماعی

استفاده از امکانات گوگل آنالیتیکس در محیط وردپرس بدون محدودیت

به دلیل اینکه گوگل آنالیزدر ایران در دسترس نیست و باید از طریق فیلتر شکن به این سایت مراجعه کنید عموما دردسر اتصال و… دارد. اما با افزونه Analytify Pro می توانید به همه این مشکلات پایان داده و به یکباره سایت گوگل آنالیز را به پیشخوان وردپرس خود انتقال داده و از همه امکانات گوگل آنالیز در سایت خود استفاده کنید.

ادامه مطلب استفاده از امکانات گوگل آنالیتیکس در محیط وردپرس بدون محدودیت

Call To Action چیست ?

در دنیای امروزی اینکه شما بتوانید کاربران و مخاطبین هدف خود را برای به انجام رساندن یک conversion و هدف ترغیب کنید کار سختی ست. به این دلیل که در گذشته، این کار با تعداد زیادی از صفحات پاپ آپ و تبلیغات بی ربط همراه بود.

ادامه مطلب Call To Action چیست ?

استراتژی سئو و تولید محتوا

شاید تدوین استراتژی سئو سایت ، خود به تنهایی مهمتر از بروزرسانی وبسایت باشد . این مسیر با انتخاب ارزشمندترین کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود و در نهایت به یک راهکار کاربردی برای تعیین صفحات هدف و نگارش محتوای مفید برای وبسایت ختم میشود .

ادامه مطلب استراتژی سئو و تولید محتوا

پروژه سئو مربوط به اتوماسیون صنعتی

پروژه سئو مربوط به اتوماسیون صنعتی

پروژه سئو مربوط به اتوماسیون صنعتی
طراحی وبسایت و تولید محتوا و سئو
وبسایت مشتری : Eledock.com
صفحات فرود : Payamagahi.com | Mynetsell.ir


کلمات کلیدی محصولات در صفحه اول گوگل :

• داک شلتر
• راهبند کف خواب
• داک لولر هیدرولیک
• داک لولر
• همسطح کننده متحرک
• درب سرعتی
• مینی داک لولر
• درب فست


سئو ELEDOCK
سئو ELEDOCK

دیگر کلمات کلیدی در سرچ اول گوگل

رمپ پرتابل / درب فست رول / درب سریع PVC / رمپ متحرک / سکوی بارگیری و ….


سرویس های ارائه شده :

طراحی وبسایت
سئو تکنیکال وبسایت
سئو محصولات و خدمات در پیام آگهی و ماینتسل
سئو تصاویر و نمایش آنها در جستجو های گوگل
سئو اختصاصی محصولات و خدمات
بروزرسانی و بهینه سازی محتوا و دسته بندی ها و تگ ها


دیگر مطالب


چگونه ترافیک وبسایت را افزایش دهیم ؟

زمانی که در حال رانندگی در بزرگراه ها هستید، زمانی که کار می کنید، زمانی که استراحت می کنید به عنوان بازاریاب به این موضوع فکر می کنید که چگونه می توانید ترافیک خوبی به سمت سایتتان جذب نمایید. اگر تا به حال در جذب ترافیک به سمت سایتتان مشکل داشته اید باید بدانید که تنها نیستید

Continue Reading چگونه ترافیک وبسایت را افزایش دهیم ؟

ارسال اتوماتیک پست به شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقشی پر رنگ در زندگی روزانه ما دارند و اگر بتوانیم به نوعی مخاطبان این بخش را به سمت سایت خود بکشانیم در بهبود رتبه سایت بسیار موثر خواهد بود و همچنین باعث ورودی بیشتر از سمت این شبکه ها خواهید داشت.

Continue Reading ارسال اتوماتیک پست به شبکه های اجتماعی

استفاده از امکانات گوگل آنالیتیکس در محیط وردپرس بدون محدودیت

به دلیل اینکه گوگل آنالیزدر ایران در دسترس نیست و باید از طریق فیلتر شکن به این سایت مراجعه کنید عموما دردسر اتصال و… دارد. اما با افزونه Analytify Pro می توانید به همه این مشکلات پایان داده و به یکباره سایت گوگل آنالیز را به پیشخوان وردپرس خود انتقال داده و از همه امکانات گوگل آنالیز در سایت خود استفاده کنید.

Continue Reading استفاده از امکانات گوگل آنالیتیکس در محیط وردپرس بدون محدودیت

Call To Action چیست ?

در دنیای امروزی اینکه شما بتوانید کاربران و مخاطبین هدف خود را برای به انجام رساندن یک conversion و هدف ترغیب کنید کار سختی ست. به این دلیل که در گذشته، این کار با تعداد زیادی از صفحات پاپ آپ و تبلیغات بی ربط همراه بود.

Continue Reading Call To Action چیست ?

استراتژی سئو و تولید محتوا

شاید تدوین استراتژی سئو سایت ، خود به تنهایی مهمتر از بروزرسانی وبسایت باشد . این مسیر با انتخاب ارزشمندترین کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود و در نهایت به یک راهکار کاربردی برای تعیین صفحات هدف و نگارش محتوای مفید برای وبسایت ختم میشود .

Continue Reading استراتژی سئو و تولید محتوا

چگونه امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس را ایجاد کنیم؟

چگونه امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس را ایجاد کنیم؟

امکاناتی وجود دارند که برای ایجاد یک خرید لذت بخش باید به فروشگاه اینترنتی اضافه کنیم و آن را معتبرتر و کاربردی‌تر سازیم. همچنین کاری کنیم که فعالیت مشتریان ما بسیار ساده شود و آنها از اینکه در فروشگاه ما حضور دارند احساس راحتی داشته باشند و از لحظات حضور خود لذت برده و به بهترین نحو استفاده کنند. همچنین افزودن این امکانات باعث می‌شود که اعتبار خوبی برای فروشگاه اینترنتی به وجود آید که آن را به یک فروشگاه بزرگ تبدیل کند و در نتیجه درصد فروش شما بالا رود.

یکی دیگر از مهم‌ترین امکاناتی که در فروشگاه‌های بزرگ به چشم می‌خورد، امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس با یکدیگر است. شما تصور کنید مشتری به فروشگاه ووکامرس شما مراجعه می‌کند، محصولات را برحسب خواسته خود جستجو کرده و سپس بین دو یا چند محصول به شک می‌افتد که کدام را انتخاب کند و بخرد. راه حل ایجاد امکان مقایسه بین محصولات کاندیدا شده است !


مقایسه بین محصولات در ووکامرس

مثلا اینکه مشتری می‌تواند از بخش پشتیبانی با شما مشورت کند و یا با توجه به نظراتی که مشتریان و کاربران در زیر محصولات گذاشته‌اند، تصمیم بگیرد و مواردی از این دست.

اما ما می‌توانیم برای راحت‌تر کردن و دقیق‌تر بودن این موضوع کاری انجام دهیم ! می‌توانیم امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس خود قرار داده تا کاربر بدون اینکه منتظر پاسخ از سوی ما یا کاربران دیگر بماند، بتواند خود به تنهایی محصولات را مقایسه کرده و نتیجه خوبی بگیرد.

این ماژول  برای مقایسه بین محصولات در ووکامرس روی سه قسمت اصلی تمرکز دارد که عبارت است از :

قیمت محصولات

توضیحات کلی محصولات

صفت‌ها


معمولا مقایسه بین دو یا چند محصول با توجه به ویژگی‌هایی که دارد انجام می‌شود نه محتوایی که در مورد آن‌ها نوشته شده است. پس بهتر است با دقت برای تمامی محصولات خود در حین افزودن، صفات یا همان ویژگی‌ها را وارد کنید تا در هنگام استفاده از این افزونه، مقایسه خوبی را مشاهده کنید.


حال به صفحه فروشگاه رفته و یکی از محصولات را انتخاب می کنیم.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید دکمه “سنجش” اضافه شده. با کلیک بر روی آن لایت باکسی باز می‌شود و فقط همین محصول را نشان می‌دهد!


در باکسی که باز شده فقط محصول مورد نظر را نمایش می‌دهد و این هیچ گونه مقایسه‌ای را انجام نخواهد داد. پس چه کنیم؟


وارد صفحه محصول دیگری می‌شویم و دکمه سنجش آن را نیز می‌زنیم. حال نتیجه را می‌توان مشاهده کرد…


حال به صفحه ی فروشگاه مراجعه می کنیم…


همانطور که ملاحظه می‌کنید دکمه سنجش در پایین هر محصول در صفحه فروشگاه موجود است و با کلیک بر روی آن گزینه به اضافه شد تغییر می‌کند. تمامی محصولاتی که در بازه مقایسه شما هستند را به همین شکل انتخاب کنید.

برای راحتی کار مشتری و همچنین جذب آن به فروشگاه خود، یکی دیگر از امکاناتی که پشنهاد می‌شود، امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس است. با این‌کار مشتری شما به راحتی می‌تواند بین محصولات مورد نظر خود مقایسه از لحاظ قیمت، صفت‌ها و… انجام دهد.



۷ علت هک شدن وبسایت

علت هک شدن وبسایت بحث هک و امنیت یکی از مهمترین مباحث برای کسب‌وکارهای اینترنتی هست. کسب‌و‌کارهای زیادی به دلیل هک شدن حاصل یک عمر زحمتشان را از دست داده‌اند. متاسفانه نمونه‌های بسیاری از اینطور کسب‌و‌کارها را در جلسات مشاوره ملاقات می‌کنم.

ادامه مطلب ۷ علت هک شدن وبسایت

Call To Action چیست ?

در دنیای امروزی اینکه شما بتوانید کاربران و مخاطبین هدف خود را برای به انجام رساندن یک conversion و هدف ترغیب کنید کار سختی ست. به این دلیل که در گذشته، این کار با تعداد زیادی از صفحات پاپ آپ و تبلیغات بی ربط همراه بود.

ادامه مطلب Call To Action چیست ?

Google Webmaster Tools گوگل وبمستر چیست ؟

 در پنل مدیریت گوگل وب مستر اطلاعاتی نظیر : میزان سلامت سایت، تعداد صفحات ایندکس شده،  واژگان کلیدی ورودی سایت و … در اختیار شما قرار می گیرد. چیزی که باعث می شود این ابزار ضروری به نظر برسد کاربردش در شرایط بحران است که کمک زیادی به شما برای رفع مشکلات  خواهد کرد.

ادامه مطلب Google Webmaster Tools گوگل وبمستر چیست ؟

Local SEO  یا سئو محلی چیست؟

سئو محلی یک مفهوم تقریبا جدید در بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجوی گوگل است. گوگل محل جغرافیایی افراد و تاریخچه جستجوی آنها را در نظر گرفته و نتایج خود را براین اساس مرتب میکند. مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل تشخیص است ولی محل جغرافیایی تجارت یا وبسایت شما تنها با رعایت اصول سئو تکنیکال مشخص میگردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به ربات های گوگل را سئو محلی می نامیم.

ادامه مطلب Local SEO  یا سئو محلی چیست؟

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس

آیا فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و حال منتظر فروش محصولات هستید ! فکر می‌کنید چند درصد از افراد محصولات شما را می‌خرند؟ مسلما هنوز کسی نمی‌داند چنین فروشگاهی شروع به کار کرده است زیرا کاری برای معرفی آن انجام نداده‌اید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس برای همین منظور ایجاد شده اند تا با کمک آن‌ها فروشگاه و محصولات آن را در معرض دید قرار دهید.

ادامه مطلب ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس

ارائه کوپن تخفیف در ووکامرس

هر فروشگاه اینترنتی نیازمند استفاده از کوپن تخفیف است. همان‌طور که یک فروشگاه فیزیکی در زمان‌هایی از سال تخفیفاتی را ارائه می‌کند، فروشگاه های اینترنتی هم برای افزایش فروش خود از این روش استفاده میکنند .در واقع ارائه تخفیف به نوعی باعث رضایت مشتری و خرید او می‌شود. و شاید بهتر باشد بگوییم برخی از مشتریانتان منتظر تخفیف های خوب هستند تا از شما خرید کنند!

ادامه مطلب ارائه کوپن تخفیف در ووکامرس

چگونه یک رپورتاژ با کیفیت بنویسیم؟

چگونه یک رپورتاژ با کیفیت بنویسیم؟

رپورتاژ آگهی یکی از روش های لینک سازی برای سایت می باشد که دارای هزینه است، اما نسبت به سایر روش های تبلیغاتی هم تاثیر گذاری بیشتری بر برندینگ و سئو دارد و هم مقرون بصرفه است و علاوه بر اینها باعث دریافت بک لینک باکیفیت نیز می شود.

یکی از مزایای مهم رپورتاژ آگهی این است که با دریافت لینک هایی از درون محتوا، در واقع بک لینک های باکیفیت و مورد علاقه گوگل را ایجاد می کنیم، چراکه دریافت بک لینک های تک کلمه ای به هیچ عنوان تاثیرگذاری لینک سازی درون محتوا را ندارد و گاهی منجر به جریمه شدن سایت توسط گوگل می شود.

فکر نکنید چون قرار است پست رپورتاژتان در سایتی دیگر منتشر شود، پس رعایت اصول سئو در آن ضروری نیست.

گاهی مشاهده می شود که عده ای یک پست یکسان را در سایت های مختلف استفاده می کنند برای درج رپورتاژ استفاده می کنند.

لازم است بدانید که علاوه بر امتیاز اتوریتی دامنه، هر صفحه نیز امتیازی دارد. همچنین الگوریتم های گوگل آنقدر هوشمند هستند که فقط بخشی از محتوای یک سایت را که تشخیص داده اند کپی است و یا از سایر تکنیک های سئوی کلاه سیاه استفاده می کند را فیلتر نمایند تا در نتایج جستجو نمایش داده نشود.

در نتیجه چنانچه که قصد دارید هزینه کنید و رپورتاژ آگهی درج کنید، لازم است تا نکات ریز و درشتی که از قوانین سئو و بازاریابی محتوا می دانید را به کار گیرید تا هم منجر به ایجاد ذهنیت خوب در کاربر برای برندتان شود و هم پستی باشد که علاوه بر رعایت قوانین سئو، کامنت بگیرید و در صفحه نتایج جستجو نیز با عنوانی جذاب ظاهر شود. هر چه امتیاز این صفحه در طول زمان بالاتر رود، کیفیت بک لینک شما بیشتر خواهد بود. ما پس از درج رپورتاژ برای سایتمان، آن را در شبکه های اجتماعی خود نیز به اشتراک می گذاریم، تا هم گوگل زودتر از وجود آن مطلب آگاه شود و هم اعتبار صفحه رپورتاژ افزایش پیدا کند.

جالب است بدانید، هرچه زمان بگذرد، قدرت بک لینک ها بیشتر نمایان خواهد شد و لینک سازی فرایندی است که تاثیر خود را در طولانی مدت می گذارد.

در نوشتن رپورتاژ آگهی نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

در درج بک لینک به سایت خود زیاده روی نکنید. (3 لینک فالو مناسب است، اما نهایتا تا 5 لینک می توانید درج کنید)

از محتوای تکراری (کپی) برای درج رپورتاژ در سایت های مختلف استفاده نکنید.

قوانین نگارشی را در تهیه متن پست رعایت کنید.

از دو یا سه تصویر زیبا به همراه لوگو سایتتان برای پست رپورتاژ استفاده کنید.

سعی کنید پست رپورتاژ نه کوتاه و نه زیاد طولانی باشد، در حدود 1000 کلمه کافی است.

در انتخاب انکر تکست ها نهایت دقت را به خرج دهید، چراکه فوق العاده برای سئو مهم است که چه عبارات کلیدی را لینک می کنید، در مقاله ای بصورت مفصل در این رابطه صحبت کرده ایم.

معمولا سایت های پذیرنده رپورتاژ برای افرادی که در زمینه سئو تخصصی ندارند، خودشان پست رپورتاژ را تهیه می کنند و هزینه ای را در قبال تهیه پست بصورت جداگانه دریافت می کنند.