امکاناتی وجود دارند که برای ایجاد یک خرید لذت بخش باید به فروشگاه اینترنتی اضافه کنیم و آن را معتبرتر و کاربردی‌تر سازیم. همچنین کاری کنیم که فعالیت مشتریان ما بسیار ساده شود و آنها از اینکه در فروشگاه ما حضور دارند احساس راحتی داشته باشند و از لحظات حضور خود لذت برده و به بهترین نحو استفاده کنند. همچنین افزودن این امکانات باعث می‌شود که اعتبار خوبی برای فروشگاه اینترنتی به وجود آید که آن را به یک فروشگاه بزرگ تبدیل کند و در نتیجه درصد فروش شما بالا رود.

یکی دیگر از مهم‌ترین امکاناتی که در فروشگاه‌های بزرگ به چشم می‌خورد، امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس با یکدیگر است. شما تصور کنید مشتری به فروشگاه ووکامرس شما مراجعه می‌کند، محصولات را برحسب خواسته خود جستجو کرده و سپس بین دو یا چند محصول به شک می‌افتد که کدام را انتخاب کند و بخرد. راه حل ایجاد امکان مقایسه بین محصولات کاندیدا شده است !


مقایسه بین محصولات در ووکامرس

مثلا اینکه مشتری می‌تواند از بخش پشتیبانی با شما مشورت کند و یا با توجه به نظراتی که مشتریان و کاربران در زیر محصولات گذاشته‌اند، تصمیم بگیرد و مواردی از این دست.

اما ما می‌توانیم برای راحت‌تر کردن و دقیق‌تر بودن این موضوع کاری انجام دهیم ! می‌توانیم امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس خود قرار داده تا کاربر بدون اینکه منتظر پاسخ از سوی ما یا کاربران دیگر بماند، بتواند خود به تنهایی محصولات را مقایسه کرده و نتیجه خوبی بگیرد.

این ماژول  برای مقایسه بین محصولات در ووکامرس روی سه قسمت اصلی تمرکز دارد که عبارت است از :

قیمت محصولات

توضیحات کلی محصولات

صفت‌ها


معمولا مقایسه بین دو یا چند محصول با توجه به ویژگی‌هایی که دارد انجام می‌شود نه محتوایی که در مورد آن‌ها نوشته شده است. پس بهتر است با دقت برای تمامی محصولات خود در حین افزودن، صفات یا همان ویژگی‌ها را وارد کنید تا در هنگام استفاده از این افزونه، مقایسه خوبی را مشاهده کنید.


حال به صفحه فروشگاه رفته و یکی از محصولات را انتخاب می کنیم.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید دکمه “سنجش” اضافه شده. با کلیک بر روی آن لایت باکسی باز می‌شود و فقط همین محصول را نشان می‌دهد!


در باکسی که باز شده فقط محصول مورد نظر را نمایش می‌دهد و این هیچ گونه مقایسه‌ای را انجام نخواهد داد. پس چه کنیم؟


وارد صفحه محصول دیگری می‌شویم و دکمه سنجش آن را نیز می‌زنیم. حال نتیجه را می‌توان مشاهده کرد…


حال به صفحه ی فروشگاه مراجعه می کنیم…


همانطور که ملاحظه می‌کنید دکمه سنجش در پایین هر محصول در صفحه فروشگاه موجود است و با کلیک بر روی آن گزینه به اضافه شد تغییر می‌کند. تمامی محصولاتی که در بازه مقایسه شما هستند را به همین شکل انتخاب کنید.

برای راحتی کار مشتری و همچنین جذب آن به فروشگاه خود، یکی دیگر از امکاناتی که پشنهاد می‌شود، امکان مقایسه بین محصولات در ووکامرس است. با این‌کار مشتری شما به راحتی می‌تواند بین محصولات مورد نظر خود مقایسه از لحاظ قیمت، صفت‌ها و… انجام دهد.



۷ علت هک شدن وبسایت

علت هک شدن وبسایت بحث هک و امنیت یکی از مهمترین مباحث برای کسب‌وکارهای اینترنتی هست. کسب‌و‌کارهای زیادی به دلیل هک شدن حاصل یک عمر زحمتشان را از دست داده‌اند. متاسفانه نمونه‌های بسیاری از اینطور کسب‌و‌کارها را در جلسات مشاوره ملاقات می‌کنم.

ادامه مطلب ۷ علت هک شدن وبسایت

Google Webmaster Tools گوگل وبمستر چیست ؟

 در پنل مدیریت گوگل وب مستر اطلاعاتی نظیر : میزان سلامت سایت، تعداد صفحات ایندکس شده،  واژگان کلیدی ورودی سایت و … در اختیار شما قرار می گیرد. چیزی که باعث می شود این ابزار ضروری به نظر برسد کاربردش در شرایط بحران است که کمک زیادی به شما برای رفع مشکلات  خواهد کرد.

ادامه مطلب Google Webmaster Tools گوگل وبمستر چیست ؟

Local SEO  یا سئو محلی چیست؟

سئو محلی یک مفهوم تقریبا جدید در بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجوی گوگل است. گوگل محل جغرافیایی افراد و تاریخچه جستجوی آنها را در نظر گرفته و نتایج خود را براین اساس مرتب میکند. مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل تشخیص است ولی محل جغرافیایی تجارت یا وبسایت شما تنها با رعایت اصول سئو تکنیکال مشخص میگردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به ربات های گوگل را سئو محلی می نامیم.

ادامه مطلب Local SEO  یا سئو محلی چیست؟

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس

آیا فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و حال منتظر فروش محصولات هستید ! فکر می‌کنید چند درصد از افراد محصولات شما را می‌خرند؟ مسلما هنوز کسی نمی‌داند چنین فروشگاهی شروع به کار کرده است زیرا کاری برای معرفی آن انجام نداده‌اید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس برای همین منظور ایجاد شده اند تا با کمک آن‌ها فروشگاه و محصولات آن را در معرض دید قرار دهید.

ادامه مطلب ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس

ارائه کوپن تخفیف در ووکامرس

هر فروشگاه اینترنتی نیازمند استفاده از کوپن تخفیف است. همان‌طور که یک فروشگاه فیزیکی در زمان‌هایی از سال تخفیفاتی را ارائه می‌کند، فروشگاه های اینترنتی هم برای افزایش فروش خود از این روش استفاده میکنند .در واقع ارائه تخفیف به نوعی باعث رضایت مشتری و خرید او می‌شود. و شاید بهتر باشد بگوییم برخی از مشتریانتان منتظر تخفیف های خوب هستند تا از شما خرید کنند!

ادامه مطلب ارائه کوپن تخفیف در ووکامرس

افزایش فروش اینترنتی با تولید محتوا

هدف از ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟ این همه هزینه می‌کنیم و وقت می‌گذاریم که به چه چیزی برسیم؟ کاملا مشخص است. می‌خواهیم محصول و خدمات خود را به فروش برسانیم. اما از قدیم گفتند “با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه” پس باید دست به کار شد.

ادامه مطلب افزایش فروش اینترنتی با تولید محتوا