در تجارت الکترونیک یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام شود راضی نگه داشتن و حفظ مشتری هاست . یکی از کار هایی که می توانیم انجام دهیم تا کاربران ما راضی باشند پاسخ به پرسش آنها است. یکی از راه هایی که می توانیم پل های ارتباطی را بین مشتری و فروشنده را سریع تر کنیم اضافه کردن پشتیبانی آنلاین در وبسایت است.

 

  • پشتیبانی آنلاین در وبسایت

با این سیستم قادر خواهید بود که یک راه ارتباطی جدید و ساده با مشتریان خود ایجاد نمایید. مشکل آن ها را حل نموده و سطح رضایت مشتری را بالا ببرید. ارسال و دریافت فایل و تصویر را سریع تر از هر زمانی انجام دهید و …

 

  • جزییات و ویژگی ها
  • صندوق شخصی : بدون نگرانی از شلوغی بیش از حد، می توانید بر روی کار خود و مشتریان خود، تمرکز نمایید .
  • چت مدرن : ارائه مشخصات مهم بازدید کننده، آخرین رفتار های وی در سیستم و پاسخ های از قبل ذخیره شده، منجر به پشتیبانی آنلاین هدفمندتر و سریع تر می گردد. امکان پیوست یادداشت به هر بازدید کننده که در پشتیبانی های آتی بتواند به تیم پشتیبانی جهت بالابردن رضایت مشتری کمک نماید.
  • کارایی پشتیبانی : ارائه اطلاعات و نمودار هایی در مورد کارایی تیم پشتیبانی آنلاین در وبسایت

 

  • سیستم پیام رسانی

برقراری ارتباط خودکار با مشتری بر اساس تجزیه و تحلیل رفتار آن ها . این کار سبب تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می شود.

 

  • جزییات و ویژگی ها
  • لیست مشتریان و بازدیدکنندگان : مشتریان خود را مشاهده نمایید، افراد آنلاین را ببینید، اطلاعات مشتریان خود را مشاهده نمایید و مشتریان خود را بر اساس اطلاعات مکانی و رفتاری دسته بندی نمایید.
  • پیام : ارسال پیام در غالب های مختلف (پیام در سایت و در آینده نزدیک ایمیل) با مشتریان خود به صورت فردی و یا گروه های ایجاد شده بر اساس لیست مشتریان
  • جذب بازدید کننده : پیام خودکار به شما کمک می کند که بنا به رفتار مشتریان پیام های مختلف به آنها ارسال نمایید.

 

  • تحلیل رفتار و شناخت مشتری

رفتار، گفتگوهای انجام شده و فعالیت هر مشتری را در سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایت به صورت جداگانه مشاهده و تحلیل نمایید و مشتری خود را بهتر بشناسید.

 

  • سیستم تجزیه تحلیل

ترافیک سایت خود را تجزیه و تحلیل نموده و داده هایی در مورد وضعیت گذشته و جاری سیستم بدست آورید.

 

جزییات و ویژگی ها

  • متریک : ارایه اطلاعات عددی در مورد وضعیت جاری سیستم
  • نمودار های روند : ارایه نمودار روند وضعیت سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایت نسبت به زمان مشاهده نمایید
  • توزیع نرمال : نمودار توزیع فراوانی و نرمال متریک های سیستم نسبت به هم.

 

  • سیستم اهدف تجاری

هدف تجاری خود را تعریف نموده، تحلیل آماری آن را مشاهده نموده، تاثیر کمپین های مختلف را بر روی آن مشاهده کرده و در نهایت با گروه های ایجاد شده از مشتریان خود در این هدف ارتباط برقرار نمایید.

 

جزییات و ویژگی ها

  • نمودار روند : روند رخداد هدف تعریف شده کسب و کار خود را بر اساس زمان مشاهده نمایید.
  • جدول UTM : تاثیر کمپین های بازاریابی، کانال ها و منابع بازاریابی خود را بر روی هدف تجاری خود مشاهده نمایید.
  • گروه های مشتری : بر اساس تعداد رخداد اهداف تجاری شما یکسری گروه از افراد ایجاد می شود که شما قادر به مشاهده و ارتباط با آنها خواهید بود.

 

برای نصب این قابلیت بر روی وبسایت خود با ما از طریق چت آنلاین تماس بگیرید !