• ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس

اگر فروشگاه اینترنتی خود را ساخته اید و حال منتظر فروش محصولات هستید ! فکر می‌کنید چند درصد از افراد محصولات شما را می‌خرند؟ مسلما هنوز کسی نمی‌داند چنین فروشگاهی شروع به کار کرده است زیرا کاری برای معرفی آن انجام نداده‌اید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس برای همین منظور ایجاد شده اند تا با کمک آن‌ها فروشگاه و محصولات آن را در معرض دید قرار دهید.

اکنون به معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس می پردازیم .

 

  • اتصال به سرویس خبرنامه

سرویس خبرنامه یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس است که به راحتی با فروشگاه اینترنتی شما پیوند می‌خورد. این ابزار ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که عبارت است از :

 

  • لیست همگام‌سازی و ادغام اطلاعات
  • اطلاع‌رسانی اتوماتیک به کاربرانی که سبد خرید خود را ترک کرده‌اند
  • نمایش محصولات ویژه
  • جداسازی مشتریان براساس تاریخچه خرید و عملکرد انها
  • اقدامات مارکتینگی را که این سرویس انجام می‌دهد در پیشخوان مدیریتی می‌توان مشاهده کرد
  • ساخت یک فرم پاپ‌آپ و قرار دادن در سایت برای عضویت افراد در خبرنامه

 

  • استفاده از چت آنلاین در ووکامرس ، online chat

زمانی که مشتری به مشکلی برخورد می‌کند باید فورا آن را بپرسد . زیرا ممکن است با گرفتن پاسخ خود سریعا خرید را انجام دهد. به همین منظور یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ووکامرس استفاده از چت آنلاین است.

 

  • نمایش محصولات مرتبط

مشتری محصولی را انتخاب می‌کند و وارد صفحه محصول شده تا درباره آن اطلاعاتی را کسب کند. شما باید محصولات مشابه را نیز در قسمتی از صفحه به او پیشنهاد دهید !  شاید او به دنبال موارد مرتبط برای تصمیم‌گیری بهتر باشد و اینگونه شما راه را برای او هموار می‌کنید.

 

  • تسریع خرید تنها با کمک یک صفحه

آیا می‌خواهید مشتریان شما فورا خرید خود را انجام دهند؟

برای این منظور باید از ابزارهایی برای تبدیل کردن صفحه خرید بصورت تکی استفاده شود. با این روش  می‌توان مشتری را برای پرداخت وجه محصول به یک صفحه منتقل کرد تا به سرعت خرید خود را انجام دهد.

 

  • در نظر گرفتن جایزه به ازای هر خرید

دادن امتیاز و پاداش به مشتریان بسیار جالب است و افراد را علاقه‌مند و وفادار می‌سازد. برای مشتریان خود امتیازاتی برای هر خریدی که انجام می‌دهند در نظر بگیرید. مثلا اگر مجموع این امتیازات در آخر به یک تخفیف خوب ختم شود، بسیار موثر است.

 

  • نقد و بررسی بهتر، فروش بیشتر

به مشتریان خود امکان نظر دادن و شرکت در نقد و بررسی‌ها را بدهید. آن‌ها حق دارند نظر خود را مطرح کنند. همین نظرات باعث می‌شود، سایر مشتریان در هنگام خرید آن‌ها را بخوانند و براساس آن تصمیم به خرید بگیرند.

 

  • استفاده از google analytics

مگر می‌شود عملکرد فروشگاه اینترنتی را تحت نظر نگرفت؟ باید با دقت عملیات خود و مشتریان خود را مشاهده کنید و براساس آماری که بدست می‌آورید تصمیم به بهبود بگیرید. مسلما google analytics بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل است.

 

برای اینکه فروشگاه اینترنتی شما در معرض دید قرار گیرد و فروش خوبی داشته باشد باید خلاقیت داشت . و این همان انجام عملیات دیجیتال مارکتینگ است.

 

 


دیگر مطالب


نوشته‌های مرتبط هوشمند

یکی از بهترین راهکار های کاهش نرخ گریز (bounce rate) در طراحی و تولید محتوا وبسایت، نمایش مطالب مرتبط در بین مطالب است. با اینکار کاربران سایت مطالب مرتبط با نوشته‌ای که در حال خواندن آن هستند را هم مشاهده کرده و در واقع زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری‌ می‌کنند.

ادامه مطلب نوشته‌های مرتبط هوشمند

نمونه وبسایت تک صفحه ای Boldial کد 214

بولدیال یک وبسایت تک صفحه ای است که توجه هر بازدید کننده ای را به وبسایت شماجلب میکند . یک وبسایت فلت پارالاکس که مناسب هر نوع زمینه کاری بوده و با طراحی خوش رنگ و لعاب خود می تواند سایتی شیک و زیبا برای شما راه اندازی کند.

ادامه مطلب نمونه وبسایت تک صفحه ای Boldial کد 214